Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: f0R hIm

15 November, 2012

f0R hIm

hai..hai...hari ini mood terseksa sikit..hmmm..R.I.N.D.U ...dulu aku pernah cakap xnak and xkan luahkan masalah pasal aku dan dia dalam blog terchenta ini..tapi hari ini aku mengalah jugak..kena juga buka n luahkan kat sini...yewlah kalau bukan kat my buah ati si pengarang jantung aku ni sapew lg kan nk dengar..hohoho..

oklah nak dipendekkan cerita sebab time xsesuai sekarang  ini..ok..semalam aku gaduh dengan dye..sebab tuh mood aku lari sikit hari ini...heeh..sory nisa yer xbanyak borak dengan nisa ari nie..
untuk awak MOHD KHAIRI saya sebenarnya xdewlah marah sangat dengan awk..saya ok jew,,saya maafkan awak dari semalam lg..saya xambil hati pom sebab saya taw perangai awk macam mna ..saya respect kat awak sebab bila kita gaduh awak taw salah awak n awak cepatcepat mintak maaf kat saya,,so xdew sebab untuk saya marah awak lamalama..:)..dan tadi pom pagipagi lagi awak dah mesej saya..rindu kat saya lerr tuwww..hohoho..dan dan ..dan...mesej awak buat saya mengalir air mata,..thanks untuk pengorbanan awak buat saya..saya hargainya...kadangkadang awak ni sweet jugak kan..sanggup buat ape saja demi saya..(yew dakk aku ni..entah2 berangan sorangsorang jew..) kalau betul bguslah eak apew yang awak msej saya petang td,,saya berharap sangat perubahan pada dri awk..hooyehhh.,,i know u can do it..i trust u ..

dan untuk awak jugak MOHD KHAIRI ..saya mintak maaf sebab selalu susahkan awak eak..sebenarnya hari ini saya buatbuat merajuk jew..heheh..sory sangatsangat yer..saya xsempat nak luangkan masa bersama awak dalam seminggu ini..saya kan nak final exam dah..doakan saya dapat jawab yerr nanti..IMY n ILY u damn much sayang..



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. cik nadya: tq..xdak sweetnyer..biasa jew la..hehe..btw thnks yerr sudi dtg blog saya..

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen