Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: lambat lagi ker...

10 December, 2012

lambat lagi ker...

hai..hai...huh!!nak mengeluh la sikit..serius penat giler aku duk sini..orang lain syok-syok dapat cuti kat kampung tapi aku duk sini bertungkus lumus dengan mesin..biasa la budak meki kan..so,kena berkorban lah sikit..hahahah..tapi sikit kew rasa cam banyak jew..pergi pukul 8 pukul 6 baru sampai rumah..mandi-mandi solat apew semua pukul 8 dah tdow dah..terbaik kan jadual life aku sejak 2 menjak nie..yang kesian nyer kat mr keding aku lah..kesian kamu kan..hope kamu faham saya yer si keding..ngehngehngeh..

okeh...result final exam dah tahu..god bye sem 5 n haihai sem 6..hope sem 6 can be nice with me okeh..walaupom result aku untuk sem 5 agak merundum tapi alhamdulilah still pointer 3 above..apew yang aku pegang sekuat mana usaha kita sebanyak itulah hasil yang kita akan dapat..so,usaha untuk berjaya itu amat penting..n tersangatsangat penting bagi aku sekarang nie..heeee....result dah dapat..kursus maintenance dah nak abis ,,sekarang ni aku just nak cuti jew...plezzz..letih sangatsangat dah nie..nak blik kampung la..rindu kat ma n abah.....okeh la dah maghrib nie...smayang jom..weuiiiiiii...babai....:)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen