Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: octk_______tober

01 October, 2013

octk_______tober

hello2 everybody..october hereee... pejam celik pejam celik kejap je kan masa berlalu..lagi 3 bulan jew pengakhiran untuk tahun nih..kejapp kan...dan tahun ni jugak sangt lah kurang aku datang menziarahi singgahsanaku ini..heee..sory tayunk..bnyak sangat bnda nak kna selesaikan tahun ni..dan..dan...dan..tahun ni jugak i'm officially graduated..huuuh..happy dalam tangisan aku nak konvo bulan lepas..happy sebab akhinya aku dapat jugak abiskan diploma setelah penat lelah selama 3 years kat negeri orang..sedih sebab aku konvo sorangsorang..ma n abah xdapat datang sebab ad hal..sayu jew bila tgok orang lain konvo ditemani parents tapi aku..hurmm...xpelah ,itu aku akan jadikan pengalaman dalam hidup aku..


we're friends forever never......

bersama housemate yang giler lensa..luv u all..

okeh...malam ni xna mood sedih2 ...kita crita benda yang hapyhappy jew la eak..buat ape kenang benda yang dah berlalu..xguna pom ..hohohooho...permulaan di bulan october..hope october can be nice with me..plezplezplez....



norhafizah binti asari <------ esok budak ni ad interview dekat syarikat omron malaysia sdn bhd di petaling jaya..wish her gud luck ea..hahah..poyo jew kan ayt..actually aku dah dapat dah keja kat recron tapi still nak pergi interview kat petaling jaya esok ..tamak kan..kan3..hahaha..dapat xdapat itu lain crita okeh..niat nak p sana sekadar nak buat pengalaman interview jew..syarikat jepun kot..bukan senang nak dapat...tapi aku xmengharap pom..taraf hidup kat sana tinggi kot..dah la penginapan xsupport..acaner nak hidup kat bandar metropolitan tuh..hahha....kita ni dah la budak kampung t kan pergi sana jadi seperti rusa masuk kampung lak..haishh...ape pom x boleh..

dah la apeape hal do the best..chaiyok2!!


 
tgok...tgokk..dan...tgokk..bear kat sebelah pom wishing me gud luck..ohh..terharunya..wakakak..tq bear!!!



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. Любовь:) секс проститутки Одессы
    Только откровенные ласки!!! Оторваться от меня будет сложно! Более поздние мысли обычно бывают и более разумными.

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen