Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: juJUr SEbeLUm pArah

18 January, 2012

juJUr SEbeLUm pArah

assalamualaikum peeps~~~

hah!!!td bru jew lpas settlekan masalah yang xsettle lg nim..haiyaaa!!!what can i do???anyone wants to help me!!!!pleeezz!!!huh!!dah tengok da tajuk entry saya mlm ni..'JUJUR seBELum pARAH'..plik kan tgok tajuk tuh tapi itulah hakikatnya ape yang perlu aku lalui mlm ni..oke fine aku sayang dia tapi  aku xboleyh mencintainya!!!!bnda yang xboleyh xkn nak dipaksa kan..pleez laa aku dah xnk  teruskan benda macam ni kalu boleyh tapi pada masa yang sama aku xboleyh nak terus tipu dye..aku jugak xboleyh pentingkan diri sendiri...dan aku bukan jenis orang yang macam tuhh okey!!!!

malam ni jugak aku dah berterus terang kat dye yang aku xpernh mencintainya..aku juz menganggap dye sebagai kawan aku jew xlbih dari tuhh...aku xtaw knapa aku xboleyh nak mencintai dye sedangkan dye ikhlas mencintai aku...aku sebernarnya bertuah dapat kenal dengan dye..seorang lelaki yang betulbetul baik dan bertanggungjawab...tapi nak buat macam mna kan jodoh xberpihak kepada kami sekarang.

sepanjang hampir 7 bulan perkenalan kami berdua aku cuba untuk membuka hati aku supaya dapat  menerima dia ..tapi sayang pintu hati aku langsung xboleyh nak terima dye n malam ni aku dah berterus terang tentang perasan aku kat dia..aku xnak tipu2 orang ni..sebab aku tahu allah maha adil..bilabila masa jew bnda macam ni boleyh jadi kat aku dan aku berharap sangt xkan dapat merasai kekecewaan dan kepahitan yang dia rasai sekarang ini..sebab aku dapat rasakan apa yang dye rasai..serius wei!!!!baek jujur  awal sebelum benda ni menjadi semakin parah!!!!aku berharap tindakan yang aku lakukan malam ni betul ...

hidup single sekarang memang best sebab xperlu pikirkan sapewsapew n xpyah nk jaga ati orang lain..hahah!!!kecuali hati ma and abah kna jaga la weiiii...ma bapak aku tuhhh..aku sayang dorang lbih daripada aku sayang diri aku sendiri okey!!!!dah la aku nak tdow dah ni..pekat pikir tadi nak atasi masalah tapi xteratasi lagi nim..sambung esok la plak..oke..daa..nite.nite..sweetdream..ahahhhah!!!

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen