Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: ex-kem aku ....

28 May, 2011

ex-kem aku ....

gud evening peeps!!!!!!!!!!!!td da msuk da entry p trase nk masukkan lagi la....geram dengan budak-budak sekarang ni...bodoh betul...kenapew la boleyh jadi mcm ni...hmmmm...ni nak kongsi sikit...








sape bce paper ari nie....

x

cancun park msok paper..
kes buang bayi..

errr
ish

dlm berite smalam ade gak..

wt amlu jahh
malu*

ye r..
dh nk wat gne..
bnde dh nk jd..

dihh???
sapo tuan dyo??nk tgk come ko dop..

hahha..

bt mLuu jEw!!

dop thu laa..
piye thu..

yoko??
bdok klate ko??

dop thu lah..

gege weh.........

yUp!!
gUrls tUh bdOp qlatEy..

10:25pm
ooo..
*gurl
mmbe dye ke??




benda ni la sebenarnyer yang aku geram btul...tadi masa syok2 duk on9 tetiba jew geng cancun park msuk..geng2 ni sebenarnya bgus taw...heheheh..walaupom kitaorang da x jumpa p still contact lagi..almaklum la duk bersama selama 3 bulan..semua aktiviti sama2 buat dan sama2 tangung kalu ad masalah kan,,duk kat sana kalu sorang buat silap semuaya kena..tuh la nikmat duk kat plkn cancun park...

balik semula kepada topik yang nak dibincangkan..huhu...bincang la sangat kan...nieyhh..mesty korang da tengok tv n baca surat khabar tentang kes pelatih plkn yang beranak kat kem plkn cancun park...huhh!!!kalu kt kem laen aku xambik kisah sangat...xheran pom..ni kat ex-kem aku dulu...terkejut beruk ak dengar malam semalam dalam tv....sambil plak duk makan nasi time tuh nasib baek tak tercekik...mcam2 ler bdak sekarang ni...

aku plik sebenarnya,,,mcam mane benda ni boleyh terjadi sedangkan sebelum p plkn pom da buat check up da...n masa duk kat sana sebelum menjalani latihan pom buat juga...macam mana la x boleyh perasan or terlepas pandang masalah mcm ni...kesian kt baby yang x berdosa tuh jadi mangsa nafsu serakah ibu bapanya...eeeee..gram btul aku dibuatnya...kalu da xtahan sangat kahwin la senang cikit..da halal kan....bila2 masa jew boleyh buat kn..haaa....buat apew nieyh...paham-paham jew la erk..mlas aku nak explain...bodoh betul budak zaman sekarang ni...

yang paling kesian kat komandan kesayangan aku ler...komandan yang paling hensem..huhuhuhu...lagi2 kat cikgu-cikgu kat sana..mesti malu kan...nama kem konfirm la dah naek...dulu masa aku masih kat kem nama kem aku pom glamour n terkenal juga...msuk lam tv juga..tapi xdew la mcm sekarang ni...menjatuhkan nama cancun park jew...time aku dulu siap masuk pertandingan lgi...jadi wakil untuk negeri kelantan taw ..walaupom bukan aku antara senarai yang pergi tapi bangga la beb..kem kita kan..

okeyh...kesimpulan nya...memalukan n btul2 memalukan...pandai-pandai la jaga diri..jangan mudah sangat nak serahkan mahkota kita untuk kaum adam ni...jaga la baek-baek untuk suami kita nanti..jangan jadi murah sangat...harta kita satu jew..bila da xdew xkan dapat dikembalikan balik da,,,so,,ingat-ingat la erkk..hope benda macam ni xkan pernah berlaku lagi..untuk diri aku dan juga perempuan-perempuan diluar sana,,bagi kaum adam..hormat la kaum perempuan..dorang pom bakal jadi isteri korang juga...korang pom mesty nak perempuan yang suci juga kan..perempuan yang baek...perempuan yang solehah...so..henti-hentikan la perbuatan macam tuh..


kanak-kanak pom sama...ngeee~~~

permulaan kepada zina

burung pom macam manusia juga..haishhhh..nafsu-nafsu

yang ni lagi la....







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen