Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: tak PaYaH DuK MEnUnjUK sanGaT Lerrr..

28 May, 2011

tak PaYaH DuK MEnUnjUK sanGaT Lerrr..

oittt!!!!!weYH!!!!weyh!!!ngeeee~~~~gud afternoon peeps..amacam skunk nieyh...msty semuanyer da bertmbh shat..shat n shat...hahahahha....da lma rsa nyer x entry my blog...hhahah...busy ckit sejak dua menjak ni ... biase lerr..ayat yang biasa digunakan..ayat yang sudah lapuk ditelan zaman....yang biasa ak gunakan bila x bebblogging,,,kihkihkih...


okeyh...sekarang ni kita kembali semula kepada cerita yang aku nak kongsikan..huhh!!!ak tgk sekarang ni da ramai da yang ad blog sendri kan...tuhh x kisah lerr...tapi yang aku plik nyer..knapew la perlu nak tunjukkan kt orang ramai..nak dapatkan publisiti kew apew tuhh..or sekadar nak tarik orang suh follow blog korang...xyah lerr weiii buat camtuhh...,,,menyampah aku nengok nyer...


banyak lagi bnda yang korang boleyh buat laa...xkan la bnda mcm tuh pom perlu di uar-uarkan..nak suruh orang tau cerita korang erkk...huhuhu..aku pom ad juga cter mcm tuhh..tpi xdew laa sampai nak nunjuk-nunjuk...buat malu jew...sekadar orang tertentu sudah laa...dan yang terjumpa tuh nak buat mcm ner kan ..nama lagi dunia blogging...


okeyh laa..aku xnak ckap panjang-panjang..nanti macam -macam lak yang terjadi...sesapa yang makan lada dye akan terasa la pedasnyer...so,,kalu nak buat sesuatu benda tuhh perlu la ikhlas..jgn sekadar nak tarik publisiti jew...


fikir-fikirkanlahh....








comel monyet nieyh tengah termenung....


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen