Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: ponim derr!!

15 August, 2011

ponim derr!!

15 ogos 2011...

arghhhhh!!!!ketensionan sudah hampir melanda diri saya...help me!!!!xmau berada dalam situasi ni...penimpenim!!!banyak giler assigment dan tugasan yang perlu saya selesaikan sebelum cuti raye..saya nak cuti tapi xnak ada asigment boleh xxxxxxxxxxxx!!!!!puan encik cik madam ustazah janganlah bagi bendabenda yang susah untuk saya selesaikan okeyh!!!

nak balik cuti pom susah jugak!!!!!!!sebelum balik kena buat presentation dulu nasib baek depan ustazah jew..atoiyaaaaa...cuakk nyerr menanti  giliran saya..apew pom sabor jew lahh...studystudy...

p/s:jangan mengeluh yer norhafizah..buat benda seikhlas hati okeyh..kata nak berjaya kan!!!:)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen