Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: wanita yang baek hanya untuk lelaki yang baek..lelaki yang baek hanya untuk wanita yang baek...

05 September, 2011

wanita yang baek hanya untuk lelaki yang baek..lelaki yang baek hanya untuk wanita yang baek...

5 sePteMber 2011

assalamualaikum semua..haihai...akhirnya berjaya jugak saya mengupdate belog saya ini yang sudah lama tidak dibuka.heheheh..xdew entry yang best pom nak dimasukkan cuma nak meluahkan apew yang terbuku kat haty saya ni....benda ni dah lama dah saya nak masukkan dalam ni tapi xberkesempatan sebab xdew masa...so,hari ni boleyh la kan....  :)

heeee,,couple??peneman hidup??,pkwe??,makwe??bf??gf??semua tuh mesty semua orang teringin nak kan,???yelah,,sapew yang xnak kan ada orang jaga kita??ada orang sayang kita??saya sendiri pom nak sebab time tuh hapy dan bahagia sangatsangat..tapi itu semua kalau hubungan kita dengan dye elok..dan kalau xelok macam mana plak??kalau x elok dan selalu gaduh confirm ad yang sakit or bunuh diri..benda ni dah selalu dah saya dengar dekat sekeliling saya..nak buat camna sebab sayang kan sanggup buat apew saja....  ^_____^..semua tuh kerja giler sebenarnya..

boleyh kew kita cari peneman hidup yang baek yang boleyh bersama kita time senang dan susah kalau diri kita sendiri selalu menganiaya orang laen??boleyh kita dicintai dan disayangi dengan baek dan ikhlas kalau diri kita sendiri selalu maenmaen kan perasaan orang laen????kalau sekadar nak cari bf dan gf hanya untuk hilangkan kesunyian baek xpayah....PEREMPUAN YANG BAEK HANYA UNTUK LELAKI YANG BAEK SAHAJA DAN LELAKI YANG BAEK HANYA UNTUK PEREMPUAN YANG BAEK SAHAJA...so,sebelum kita nak mencari jodoh kita yang betulbetul boleyh sayang dan cintakan kita..kita baiki lah diri kita dulu..macam mana perangai kita,macam tuh lah perangai jodoh kita nanty..xpayah nak bermegah sangat la kalau ad gf or bf sekarang ni kerana mereka belum tentu jodoh kita nanti...

RENUNGRENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL...Heee..  :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen