Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: reMIndER fOR Me And ALL my FRiends....^___^

16 September, 2011

reMIndER fOR Me And ALL my FRiends....^___^

16 SEPTEMBER 2011

assalamualaikum semua,,hari ini saya mahu share one thing yang selalu kita buat tetapi kita xpernah mengetahui maksud disebalik ayat tersebut..benda ini saya share untuk diri saya sendiri dan untuk semua kawan kawan saya!!!!heeeee...jomjom kita lihat ape bendanyer.....

DOA DUDUK ANTARA 2 SUJUD SEMASA SOLAT
Pernah hayati? atau baca terlalu laju sampai tak sempat nak fahami maksudnya?
✔ Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku)
✔ Warhamnii (Rahmati aku)
✔ Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
✔ Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
✔ Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
✔ Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
✔ Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
✔ Wa’fuannii (Maafkan aku)
Doa yang bermakna bagi seorang yang bertauhid..dimulakn n diakhiri dgn mminta pngampunan. indannya maksud di sebalik ayat ini :)

subhanallah...hebatkan maksud disebalik ayat tersebut...,,

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen