Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: pesANaN untuK diRI SAya....

17 September, 2011

pesANaN untuK diRI SAya....

17 september 2011,sabtu

hye!!hye!!!hye!!!hari ni rase bosan yang teramat sangatsangat walaupom saya mempunyai asigmen dan projek yang perlu dibuat..tapi alhamdulilah projek dah settle cuma perlu tunggu present depan lecture jew...ayoyoyoyo...how about asigment??aduiiii..yarn!!!yarn!!asal susah sangat saya nak memahami benda tuh erk??nak kata saya xfokus,rasenya dalam kepala dah xdew papew yang perlu nak di pikir lagi...cuma satu benda yang xdapat dikawal!!!!!mengantukkkkkkk time belajar benda tuh!!!macammana xnak bagi saya mengantuk ni...saya nak belajar lah!!!xnak maenmaen lagi...final xzam pom dah nak dekat ni!takutt!takut!!

satu benda lagi saya nak ubah attitude saya,,tapi saya xconfident lah..macam mana ni!!!abang saya cakap kalau orang laen boleyh buat kita mesti boleyh buat jugak,,just percaya pada diri kita jew,,kalau niat kita baek insyaalah tuhan akan tolong kita..lagipom kuat kan semangat dan xpayah lah norhafizah yer maenmaen macam sebelum ni..sedar la sikit yer..awak tuh banyak sangat tanggungjawab yang perlu dibuat..awk tuh anak sulung!!!awak harapan ma dan abah!!awak perlu jadi roll model yang terbaek untuk adikadik awak nanty..jangan banyak tidow erk lpas ni!!!jadi yang terbaek tau!!!!




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen