Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: i gOt 0Ne THing lasss???

05 November, 2011

i gOt 0Ne THing lasss???

4 november 2011,,
assalamualaikum ...

hari ini saya dapat sesuatu lah!!!!!!wahahwahwah...blik jew rumah selepas jawab test subject killer..saya terus buka laptop  untuk lpaskan tension and seperti biasa buka benda yang sangat famous sekarang ni..kalau bukan fb apew lg kan..hahaha...bukabuka jew cursor ni terus menuju kat message tanpa menghiraukan notification kat sebelah uh..and..and..and..i got 2 message from mr A and mr S..saya buka message from mr A dahulu n then saya pom buka lah message from MR S..waaaa!!!semua pnat n tension hilang bila bca message dari dye..rasa bersalah po ad jugak tapi...saya xboleh buat apew jugak..i can say sorry sangatsangat...to mr s thanks tau kerana memahami...sayang awak tau..:)

this mesej i got from him:

hafizah sy egt mlm ni nak jumpa awk tp sy tau awk ada test esk,so sy xnak ganggu sy cuma bg awk bunga ni je ,tanda awk seorang yg special bt sy.





p/s:bunga and katakatanya  cukupcukup bermakna buat saya...walaupom just gambar tapi okey la kan..korang ada kew?????:P
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen