Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: kenApa sekaRANG AWAk??

06 November, 2011

kenApa sekaRANG AWAk??

6 november 2011,,

kenapa sekarang baru awak nak muncul???kenapa time ni jugak awak nak cari saya??kenapa sekarang??kenapa tidak masa saya belom membuka pintu hati saya untuk orang lain...kenapa sekarang awak baru cakap yang awak masih sayangkan saya??kenapa tidak dulu...awak ni betolbetol ego kan..saya masih sayangkan awak lagi...awak cinta pertama saya tapi saya xboleyh pentingkan diri sendiri...saya mintak maaf tidak dapat terima awak lagi..saya kena jaga perasaan orang laen jugak..awk berhak mendapat orang lain....dan saya reda dengan semua yang berlaku dulu..terima kasih kerana pernah membahagiakan saya..



p/s:walaupom bermacammacam awak pernah buat kat saya tapi saya xpernah membenci awk walau sikit pom..dan saya tidak boleyh tipu diri saya yang saya still sayangkan awak lg..cuma bialah saya bukakan pintu hati saya untuk orang laen dulu..orang yang boleyh menjaga saya dan menyayangi saya...
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen