Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: caBARan untUK saya...

07 October, 2011

caBARan untUK saya...

assalamualaikum..minggu ini minggu yang betulbetul mencabar bagi saya untuk menghadapinya..ya allah kuatkanlah hatiku untuk mengharungi semua ini..saya sudah x tahan melihat keadaannya..ya allah!!!kau bukakanlah pintu hati kawanku!!!jauhkan lah dirinya daripada segala bendabenda yang boleyh merosakkan dirinya sendiri..ya allah!!!kau kuatkanlah semangat nya untuk menempuhi segala dugaan dan cabaran yang kau berikan..aku mohon padamu ya allah kembalikanlah kawanku seperti dulu balik..janganlah bagi dirinya hanyut dengan semua ini..aku sayangkan dye ya allah!!!aku x sanggup melihat keadaannya sekarang..kau berikanlah kesabaran untuk aku berhadapan dengannya ,,,kau berilah aku ptunjuk untuk mengembalikan dirinya yang sebenar....
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen