Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: GrrRRRRrr!!!!syok weyh...

03 October, 2011

GrrRRRRrr!!!!syok weyh...

03 oktober 2011 , isnin
assalamualaikum  and selamat tengah hari semua...heeee,,sebelum saya tidow buat yang kedua kalinya saya nak update my blog jantung hati kesayangan saya lah,.hahah..sayang kew????mesti lah sayang kan..haiyaaa...kalau xdew blog ni kosong la hidup saya kan,.kan..kan...blog ni kan pasangan couple saya buat masa sekarang!!!aik,,weyh..weyh..weyh..sekarang jew kew nanty bila dah ada couple mesty lupalupakn blog kan...hahahaha..papew jew lah..yang penting saya sangat suka and sayang pada belog saya ini...orang laen xboleyh ambik alih tau!!!!saya jew tuannya~`~~  :D

hari ini saya relax lagi yer!!!!ahahaah..jangan jeles semua tau!!korang boleyh rase kew macam ni!!!hahah..!bangun pagipagi p klas just untuk 2 jam jew pastu blik...syok kan kalau harihari blajar macam ni..haiihhh,,,orang laen p pagi petang baru balik tapi  saya????fuhhh!!memang syok abis lah...kalau ad kelas harihari powm xpew lah...like3..

cuti hari minggu pown dah x keluar..hari ini member ajak keluar jalanjalan powm xnak..apew lah yang awk nak yer norhafizah oii...xbosan kew duk kat umah tuh..asyik terperak jew kat bilik..apew nak jadi lah dengan anak dara sorang ni..xtension kew weyh...hahahahah..tuh la ayat yang selalu saya dengar dari membermember...nak buat camna saya ni bukan kaki jalan la dear..bagi saya duk umah lagi best la dripada berada kat luar uh..saya bukan jenis yang sosial la darlingdarling...opssss!!!sory bukan nak cakap korang sosial tau..ahahah..gurau jew lah...bukan sosial  lah tapi korang semua suka berjalan...nanty xpasalpasal ad jew yang akan saman saya!!!! :D  SORYSORYSORY!!!!!!!!!!!!

duk kat umah study mlas just lepak dalam bilik dengar lagu,,tdow,,on9,,bca novel n buat bendabenda yang x berfaedah jew kan...saya ni mlas kan!!!kan!!!kan!!memang mlas pom so,untuk lakilaki kat luar sana jangan jadikan  saya isteri korang yer!!!!nanty mati kebulur lah korang semua!!!hhahaha..k la tengok jam sekarang dah tiba time untuk saya tidow buat yang kedua kalinya..hakhakhak...yang kedua kew weyh????btol x ni???hahah..yang kedua lah kalau kira sekali dengan yang bangun pagi tadi...weksss!!!:P  ok lah,,papai...assalam...
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen