Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: lensa kehidupan saya sekarang...@___@

26 October, 2011

lensa kehidupan saya sekarang...@___@

salam all reader!!

petang ni hujan lagi..harihari hujan...hujan ni lah yang membuatkan saya jadi mlas...aduhhhh!!!pleezz la NORHAFIZAH.. dont be lazy okeyh!!you can  do it...timetime macam ni jugak la teringat kat si dia..n  bila jew teringat mesty rasa something yang saya sendiri xboleyh nak ckap kat sapewsapew sebab saya sendiri tidak mengetahui apew yang saya rasa sekarang ini..pelik kan,tapi bagi saya tidak ada apew yang pelik kat dunia ini..mungkin kebenaran tidak terbongkar lagi..so,sabar jew la...

entah sampai bila keadaan saya akan jadi macam ni..serius,,saya sendiri kesian bila teringat kat dye.,mana x kesiannya,,asyikasyik tanya bila kita nak declare hubungan ini???lama lagi kew???berapa lama lagi nk dapat keputusan???saya sendiri sebenarnya rimas dengan persoalanpersoalan macam ini tapi apa kan daya saya xboleyh buat apewapew..suatu masa nanty haty ini akan menjawab jugak persoalan persoalan yang ditanya tuh..tapi pleaz bagi masa untuk saya okeyh..

bukan saya xsayang awak???bukan saya xmemerlukan awk???bagi saya awak cukup perfect dimata saya..awak mempunyai ciriciri leleki yang saya nak..cuma sekarang ni saya nak cuba melupakan seseorang yang dulu special untuk saya tapi kini semuanya sudah berakhir..to mr A saya redha dengan semua ini n saya sentiasa berdoa agar awk jumpa dengan seseorang yang baik yang boleyh membimbing awk n menjaga awk ..dan saya sendiri sekarang ni cuba untuk membuka pintu hati saya untuk mr S..mr S saya harap awk boleyh sabar yer menunggu saya,,,:)

mr S,,,bila hati saya tibatiba terdetik untuk menerima awk tibatiba jugak sidia menghantar mesej kat saya..hati saya tergugat awk..saya tahu dulu saya pernah menyukai dye tapi dye tidak tahu..n pada waktu itu dye pernah bertanya kat saya adakah saya menyukai dye..tapi saya menafikannya sebab saya tahu sapelah saya untuk menyukai orang sepertinya lagipom dye jugak menyukai orang laen..saya xnak ambik risiko bertepuk sebelah tangan..bia lah saya terus berkawan jew dengan dye..sekurangkurangnya saya dapat mengenalinya sampai bilabila...

untuk MR S...sekarang ini saya dah boleh terima dah awk sikitsikit tapi saya perlukan sedikit lagi masa tau...sedikit jew lagi..:)..saya bangga dapat kenal awak..awk selalu bagi saya semangatkan..semangat awk tuh  la yang membuatkan hidup saya lengkap sekarang ini...terima kasih sangatsangat tau..insyaalah kalau kita bersama saya xkan siasia kan awak,,saya tau awak terbaik untuk saya,,,




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen