Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: gRrRrrrr..bawu dapat pegang...ahahahah

04 December, 2011

gRrRrrrr..bawu dapat pegang...ahahahah

3 dISEMber 2011,

assalamualaikum...hai peeps and blogwalkingg!!!!

wah,,dah lama rasanya x mengupdate my blog..bukan xade story tapi mlas nak berebutrebut dengan my sisters and my brother yang tergilagilakan benda alah ni...hadoiii..sesampai jew aku kat umah nim bukan aku yang nak disambutnya tapi my lappy yang diambil dulu...xsempat kot nak letak beg terus di terkam macam harimau nak terkam makanannya...dasyat betul adikadik aku nim kan..hahaha..tapi aku xkisah pom..bialah dorang daripada keluar merayaprayap tanpa hala tujuan tuh baek duk kat umah buka benda ni kan...terjamin sikit duk kat umah...

tapi duk kat umah ni aku plak yang jadi mangsanya..aku plak yang jadi makanannya..harihari mesti kena lah penumbuk kaw kaw adik aku yang no 3 tuh...haishhh!!!!kalau xsakit xpelah adik oiii...sakit giler kot sampai lebamlebam tangan n paha aku dibuat nyer...kejam giler adik aku yang sorang ni...hahhaha...pape hal pom aku xkisah lah..dah biasa dah kena..:)...dik!!!kalau nak pukul lg pom bolesss jew!!!!!!jadi aku plak adik and dye plak abg aku..hahah..terbalik gila family aku sekarang nim..aku plak yang takot kat dye..dye x takt pom kat aku...heeeheheh..:P..itulah my brothers..bukan apew pengaruh citer gengster punya pasal kan,,,percakapan n gaya sebijik cam gengster..haiyaaaa~~~~

haaa...nampak kan syamsu yusoff kat atas uh...ini lah idola adik aku yang diagung agungkan,,,,

malam ni aku dapat pegang laptop bukan apew..adikadik aku semua busy...hahahah..busy ka???busy keluar merayaprayap di malam hari nak jadi macam musang..malam berjaga siang tdow..tapi betu ka???ish2...dasyat kan..tapi aku rasa antara aku dengan dye..dye lebih awal kot bangun waaupom malammalam tdow lewat...tapi relax la kan..nama lagi LELAKI kan...kalau yang tdow awal tuh bukan nama leaki lass...:D..(fakta kew outa aku nim)

papew hal pom malam ni aku pegang okeyh...let's go kita enjoy wif fb...hahaha...lama x meratapi my fb n my friend's blog..kangan seyh..muahahaah...ok la,,daaaa..continue next time okeyh..assalamualaikum..:)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen