Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: vIRuss....

25 December, 2011

vIRuss....

25 diseMBEr 2011

assalamualaikum....


oh yeyeyeeeyey...i'm sick now!!oke fine!!!time macam niey mula lah nak teringat kat TENGKU AMINUDDIN MUHSIN TENGKU MOHAMAD a.k.a MATMIN....haiyaaa...dulu time couple dengan dye mesty xsempat la nak demamdemam ni..dulu kalu rasa jerr badan panaspanas terus aku call dye tapi sekarang xboleyh dah..almaklum lah dulu aku xpayah makan ubat sebab dye memang sentiasa menjadi ubat untuk aku walaupom aku xsakit..hahaha..syok gilerr dulu...itulah penangan cinta pandang pertama tapi aku harus akui aku dan dye sudah tidak ad apewapew lagi..we are just friend right now!!!

lagi satu time my mummy xadew la badan ni nak sakit..aihh,,perit kot sakit sorangsorang nim,,,(ala demam sikit jew pom)..ma!!!cepat balik..anakanda memerlukan ibunda sekarang nim,,,,dulu time ma ad semua nyer nak suh ma buat..nim ma p perak semuanya aku lahh yang kena buat..makk oiiii penat uihhh...baru ku tahu macam mana ma aku rasa nak jaga kami adikadik,...nakal giler walaupom semua sudah bosarbosar..hahhaah..dan untuk demam...cepatcepat lah yer sembuh banyak benda lg yang den perlu buat nim..xlarat sangat dah ni nak batukbatuk,,nak tenyehtenyeh hidung(selsema)..haishhh..perit kot lagipom esop den perlu p praktikal lak...huuuuu!!!!sedeyh2...apeape pom sabor yer wahai norhafizah..setiap kesakitan adalah penghapus dosa....:)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

  1. apahal ni ada lg nama aku....
    SAKIT PULAK HATI KITA NI!!!
    org baca n org nilai diari mg ni...
    tengku la khairi la...
    ni org kata bila hati dh syg smua jd indah...
    delete r....
    x snggup aku baca nma aku kt blog mg ni...
    PUTIH PUTIH MELATI,
    MERAH MERAH DELIMA,
    SIAPA YANG BAIK HATI,
    PASTI SEMUA AKU TERIMA..
    x kisah rmai pn...
    hobi

    ReplyDelete

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen