Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: sekali lagi

29 December, 2011

sekali lagi

29 december 2011,,,

assalamualaikum..

ok fine!!!sekali lagi air mata aku jatuh disebabkan seorang lelaki yang betulbetul bermakna bagi aku...ya allah kenapa aku perlu melaluinya..kenapa anugerahkan aku cinta pandang pertama???sampai bila aku harus macam ni...

seriusly aku xkuat untuk menghadapinya..hati aku hanya untuknya tapi....apa kan daya aku takut untuk mencuba sekali lagi..bia lah keadaan yang menjadi penentu hidup aku..untuk awak amin seandainya awak masih membaca blog saya ni...sumpah saya cakap saya xpernah lupakan awak..cinta kita dulu xpernah saya buang..masih segar seperti dulu...walaupom sekarang ni ad seseorang yang menungu saya tapi kami xdew apeape lagi sebab hati saya ad dengan awk...saya xtau macam mana nak lepaskan awak...mesti masa awak baca semua ni awak gelak kan saya tapi saya xkisah..demi awk amin..walaupom awak nak gelakkan saya xpelah..its okay..selagi awak boleyh gelak teruskan...tapi masa saya taip semua  yang awak baca tuh hati saya menangis..sambil taip sambil keluar airmata..saya bkan nak raih simpati awak tapi sekurangkurangnya fahami lah saya...jangan putuskan hubugan kawan walaupom kita putus couple..saya xnk macam tuh..bagi saya setiap kali mesj awak masuk sama ad masa couple or x saya amat gembira sekali...hapy sangat2..n time tuh saya sendiri xboleyh cakap macam mana hapynya saya..xterungkap dengan perkataan...allah sahaja yang tahu apew yang saya rasa...mesti awak gelak lagi kan...xpelah amin...saya sentiasa akan menyayangi awak dari jauh.......

pasal gambar awak yang awak suruh saya delete..ok saya hormati keputusan awak..demi cinta n sayang saya kat awak saya akan buat tapi izinkan saya simpan video ni taw..untuk kenangan saya  masa bersama awak...



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen