Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: maHA mEliHAt (disebAlik CEritanYA)

02 January, 2012

maHA mEliHAt (disebAlik CEritanYA)

2 jaNUaRI 2011


assalamualaikum all reader!!!

hihiihi...kita mulakan bicara kata dengan senyuman dulu okeyh,,,;)
senyum...xperlu kata apaapa..hhahaah...hari ni xda entry yang best pom nak dimasukkn cuma aku just nak letak satu lirik lagu nim...bg aku ia sangt bermkna..bermakna kew??amboiii ayt dye xleyh blah langsung..bagi aku mmg la bemakna sbb disebalik baitbait aytnya ad satu makna yang mendalam untuk diriku yang kerdil ini..amoiamoi ayt..sastera kew aku nim???rasanya belajar amik sains kot..tapi bukan sains tulen la..sains kejuruteraan jew...aihh!!!!asal lak sampai sini lak..mengarut jew aku nie kan..

okey la kita balik semula pada tajuk enty kat atas uh...sapa xtau lagi tajuk apa cepat tengok balik dalam masa 5 saat...muahahahh...sekarang ni aku suka sangat dengar lagu ni..xtau la pasai pa..bila dengar jew rasa tenang jew..kepala yang berserabut pom xjadi nak berserabut,,,hahah..(buatbuat serabuat jew sebenarnya kan..)..aku dengar lagu tuh untuk sdapkan ati aku@nak ubati hatiku yang lara sekarang ni...xmau la kenangkenang benda yang lepas sebab bila kita ingat pasti macammacam rasa yang paling teruk bila ingat pasti nak nangis..sebab tuh kalu boleyh tahun baru ni aku nak mulakan hidup aku yang baru dengan azam baru n semangat baru..terbaekkk la 2012...2012 dont give me sad again okeyh...

dah la tuhh yerrr...stakat ni jew dulu entry aku untuk hari ni..kalau nak membebel sampai esok pom xabis..almaklum la cerita kan xkan abis sampai bilabila..sekarang time untuk memasak lak..byebye..
kat bwah ada lagu yang aku duk cerita kat atas tuh..fahamilah yerr..bagi aku mmg best lagunya tapi untuk korang xtau la..hope oke la eak..tapi kalau xoke pom ad aku kisah...ni blog aku suka ati mak bapa aku la nak letak apa pom..oke la chowww dulu!!!!!!!!!!!

********************************************************************
________________#########____________


Seiring waktu berlalu tangis tawa di nafasku 
Hitam putih di hidupku jalani takdirku 
Tiada satu tersembunyi, tiada satu yang terlupa 
Segala apa yang terjadi Engkaulah saksinya

*Kau yang Maha Mendengar 
Kau yang Maha Melihat 
Kau yang Maha Pemaaf 
PadaMu hati bertobat 

Kau yang Maha Pengasih 
Kau yang Maha Pemyayang 
Kau yang Maha Pelindung 
PadaMu semua bergantung

Yang dicinta kan pergi 
Yang didamba kan hilang 
Hidup kan terus berjalan 
Meski penuh dengan tangisan

Andai bisa ku mengulang waktu hilang dan terbuang 
Andai bisa ku kembali hapus semua pedih 
Andai mungkin aku bisa, kembali ulang segalanya 
Tapi hidup takkan bisa meski dengan air mata


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen