Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: MAKEovER

03 January, 2012

MAKEovER

hye peeps!!!!

wahhh!!!pandang kiri pandang kanan tgok depan dah nak pukul 2 rupanyer...huh!!!lama jugak aku berhadapan dengan my lappy nim..ni semua garagara nak make over kan si cantik ni..tapi berbaloi kot..sebab aku dah buat dye jadi cun melecun la,,,memang puas hati ..bila tengok jew cerah matamata..hahaha...sory la kawan aku ni memang suka warna terang tang tang..xtau la ikut perangai sapa..asal beli barang or baju mesti nak warna terang..lagilagi kalau tengok warna oren..memang berair mulut la tengok..cantik derrr...walaupom aku tau warna oren warna jin tapi aku xkisah pom..dah memang warna favourite aku kan nak buat macam mana..sekarang ni my belog kesayangan lak jadi mangsa..tapi awak memang bertuah kot sebab saya xbuat warna oren..ni nasib jew jadi warna merah terang tang tang...hahah..kalau nak d ikutkan aty nak make over kan wrna oren tapi susah la sikit so aku ambik keputusan jadi la warna ni...sory yer lau sapewsapew xsuka..ni blog aku yang punya..kalau korang cakap xcantik kew apew kew aku cili kan muka korang taw!!!!!n then kalau rasa blog aku xcANTIK boleyh tekan 'X' kat atas uh..aku xkisah pom...hahah..okelah nak buat kerja rumah lak..maklum la suri rumahtangga yang tak terbina lagi rumahtangga nya..hahah..daaa!!!



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen