Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: cinTa xBOley DIpakSA

21 January, 2012

cinTa xBOley DIpakSA

assalamualaikum peEPs~~~

cinta  tidak boleh dipaksa
cinta jugak hadir tanpa dipaksa
cinta akan datang dengan sendirinya bila tiba masanya
mencintai seseorang bialah dari hati yang ikhlas

okeyh fine!!!itulah prinsip cinta yang aku pegang sekarang..amboi weii!!sejak bila ko pegang prinsip ini??
fulamak!!hebatnya ko???
cehhh!!pandaipandai dengan prinsip yer sekarang ni,???
mak oiii!!!terbaekk la ko !!!

adeshh...penim aku!!!baru tadi aku baru jew mengecewakan seseorang lelaki..seriuss weii aku xpernah mengecewakan orang yang terlalu baek ..seorang yang betulbetul bertanggungjawab dan yang penting seorang yang sangat mencintai aku tanpa aku mencintai nyew...memang aku rasa sangatsangat bersalah kat dia..tapi aku berharap sangat dia memahami situasi aku sekarang ini..bukan aku pentingkan diri sendiri tapi aku xnak menipu dia yang aku xpernah mencintainya@menyukainya...sory sangat2 taw...saya buat semua ni sebab saya tahu selama ni masa saya cuba untuk membuka ati saya untuk awak.saya  sedar yang layanan saya kat awk ..keprihatinan saya kat awk dan apa saja yang saya buat semuanya palsu ..saya sedar layanan saya untuk seseorang yang saya cintai lebih dari itu awak...tapi walaupom saya xlayan awak sangt awak tetap cakap saya perfect kan..sebenarnya x awak..saya sebenranya boleh buat yang terbaik dari tuhh..tapi kenapa dengan awak saya rasa lain sangt???saya xboleh nak terima awk dalam hidup saya..jauh awak untuk menerima awk...saya terpaksa jugak cakap kat awak malam tuhh sebab saya rasa xfair untuk awak..awak berhak mendapat orang lain yang betulbetul mencintai awak taw...dan saya berharap awak akan reda dengan apa yang berlaku kat kita sekarang ni...

so,now!!!saya sudah tidak perlu  menjaga ati sapewsapew lagi..yess!!!saya selesa dengan keadaan saya sekarang nim..xdew mood untuk BERCINTAN CINTUN dengan sapew sapew okeyh..kepada lelakilelaki kat luar kalau nak berkawan ok jew tapi kalau nak lebihlebih  sory to say yerrr!!!heee..berlagak nyer aku nim..weii!!!weii!!pleez la xdew sapew pom yang nak kawan dengan kau oke(ayt untuk diri sendiri)..duduk la ko sorangsorang..tuhh la berlagak sangat kan..nak hambikk ko???hahah..ada aku kisah!!!bia laa...

oke..time untuk tengok bola..byebye!!daaa.










Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen