Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: arghhhh!!!keserabutan melanda...

07 June, 2011

arghhhh!!!keserabutan melanda...


huh!!!!haty yang berkecamuk + sakit aty dengan orang =serabut giler-giler.....
pleez la weyhh!!!aku xkacau idup korang kan..so,jagan lahh kacau idup aku...
aku xpernah knal ko pom apesal nak sangat sakitkan ati aku..
benci r orang macam ko ni...ko ingat aku ni sapew arh nak buat sesuka hati ko...
aku pom ada perasaan jugak la..macam ko la..tapi aku xpernah pom cuba nak ganggu n kacau idup korang..
nama jew blajar kat u tapi fikiran macam budak-budak..ko ingat aku nak sangat kew layan chatting kow tuhh...p mampus la weyhh...pasni aku x kan layan pom ko dah..aku buat baik macam ni ko balas aku..
manusia jnis apew la ko ni...ada akal fikir la jangan simpan buat pekasam akal ko tuh..
pasni lantak r ko nak cakap aku sombong kew apew..aku x kesah dah...

p/s:untuk seseorang yang tidak pernah aku kenali...tiada kaitan antara orang yang aku knal okeyh...
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen