Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: love you..

21 June, 2011

love you..

adeshhh~~agakagak bila kaki aku nk sembuh ni???xtahan la weyhh,,nk jln pom terjengkang jengkit(apew maksud uh)..hahah..aku sendiri pom xtau..maen letak jew ayat..maaf laa..ngehngehngeh..


ni garagara nak sngat keluar jalanjalan kan..nah!!,,ambek kau..br padan muka!!adew aku kisah!!:P
walaupom kaki aku sakit tapi aku puas aty bro dapat kuar dengan best friend@my sistersistir aku..miss korang sangat,,thanks along n wazni sudi kluar dengan aku..anda memang dari dulu sampai sekarang xberubah yerr along..dan wazni anda semakin hari semakin maju dengan badan anda yang begitubegitu cantik dan cute  sekali..tahniah...hehehee


keluar semalam abis tempat aku pergi,,maybe satu bandar kota bharu tuhh aku masuk..dan duit pom banyak jugak abis,,huaaaa,,rm1** lbih jugak kot abis..xkisah lerr kan bukan harihari pom,,lagipom kami bukan sentiasa dapat jumpa..setahun sekali jew kot..nak buat macam mane kamie dah besar dan study laenlaen tempat lak tuh..so,,kalu nk berhabis tuh xkisah sangat ler ..hehe...(ayat poyo jew kan),,


okeyhh..daa,,time to see marimarrrrr....byebye..


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen