Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: awak!!

23 June, 2011

awak!!

malam ni masa syoksyok duk chatting dengan member tibatiba ada orang call..tengoktengok no yang tidak dikenali..n then ckapcakap rupanya madu aku..konon lah..tapi itu hanyalah untuk 2 bulan yang lepas..kerana kami dtipu oleyh lelaki yang betulbetul hebat dan banyak helah..

awak...awk sangat hebat la..tapi sepandaipandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jugak..nak tau x kenapew budak tuh call???sungguh mulia hatynya..call sematamata nak suruh saya blik semula kat awak!!perlukah awak saya kembali semula kat awak???pikir 100 kali pom belum tentu saya dapat terima??sakitsangatsangat hati ini..

awak xperlu risau lah tadi saya dah bagitau dah budak tuh supaya terima awak blik..saya cakap benda yang baekbaek jew pasal awak..awak xperlu risau lah..xdew satu pom saya burukan awak...semuanyer yang manismanis jew..xdew satu pom yang pahit pasal awak..

awak...walaupom haty saya pedih dan berkecamuk tapi saya mampu tersenyum lagi..awak nak tahu kenapew???sebab awak dapat pengganti saya yang cukup baek..tadi mesejmesej dengan dye lama jugak,,pandai awak kelentong kami kan..senyum sorangsorang saya msa bca mesej yang adik tuh antar kat saya..awak bagitau dye saya ni kawan plkn awak kan??awak cakap kat dye awak ni suka buli saya kan???pandai betul awk..gud2..tapi awak xboleyh tipu saya..

tadi jugak bukan kemain lagi adik tuh suruh saya sambung balik dengan awak..saya bagi awak kat dye,dye bagi kat saya balik,,awak nak tahu kenapew saya x trima tadi???sebab saya sayang sangat kat awak!!saya tahu dye dapat bahagiakan awak..walaupom hati saya pedih tapi kalau saya tengok /dengar awak bahagia hilang semua perasaan sakit hati saya kat awak..

tadi sempat jugak saya bagitau dye supaya jaga awak baekbaek..tapi awak pom jaga la dye baekbaek..jangan layan dye macam awak layan saya..hati perempuan laenlaen..xsemestinya saya paham awak dye pom boleyh paham macam saya paham awak jugak..perempuan perlukan perhatian,,barulah kami rasa bahagia tau..jangan buat dye pikir banyak sangat..kesian kat adik tuh..nanti xpasalpasal masuk hospital lagi macam tadi..mesty awk x tau kan??dye xcakap kat awk tapi dye cakap kat saya..awak tahu kenapew??sebab dye banyak pikir..pkir pasal awk sampai pengsan tau..jangan buat dye macam tuh lagi..

saya akan sentiasa mendoakan orangorang kat sekeliling saya supaya bahagia dan sentiasa hapy..lagilagi awak dan dye..saya lepas awak x semestinya saya x sayang awak tapi saya berkorban untuk awak..saya nak tengok awak bahagia jew tau dengan dye..itu jew harapan saya..dan saya??awak boleyh lupakan??hapuskan semua kenangan kita..saya akan support hubungan awak berdua..
awak bertuah sebenarnya sebab semua orang sayang kat awak,,tapi awak xpandai menggunakannya..

lepas ini saya harap kita x bermusuh la..saya x suka cari lawan,,saya lebih suka mencari kawan..kita kawan jew tau..kalau adew apewapew masalah bagitau la saya..kalau saya boleyh tolong insyaalah saya akan tolong...:)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen