Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: awk hapy SayA pom HaPY jugAk

14 June, 2011

awk hapy SayA pom HaPY jugAk

waaaa..hepynyer ari ni...semua kawankawan yang frust dalam percintaan dah berjaya temui cinta masingmasing..tahniah beb!!ingat lagi korang kat aku erkk..heheheh.aku pom tumpang gembira untuk korang semua terutamanya syafie,,ingt lagi awk kat saya erkk!!dulu masa awk frust dengan makwe awk saya laa tempat luahan aty awk..xpew saya xkisah pom..hehhe..saya mmg pendengar setia awk n tadi bru jew awk call saya bgtau awk da ada penggnti ex awk...seronok saya dengar awk bercerita..tahniah..walaupum masih pada peringkat awal tapi saya harap awk jaga la dye baekbaek tau..jarak dan harta bukan penghalang untuk kita mencintai seseorang..asalkan awk mempunyai haty yang ikhlas untuk mencintai dye insyaalah awak dengan dye akan kekal..amin..sya akan doakan yang terbaik untuk awk syafie..heheh..nice to meet u..(jadi pakar jodoh la plak aku sekarang ni..its okey..kerja yang mulia kan,,)byebye,,,
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen