Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: apew ke benda lah..

05 July, 2011

apew ke benda lah..

alhamdulilah,sampai jugak akhirnya saya kat penang..waaaaa,,ltih gler beb,,sesampai jew kat umah letak barang terus pergi jusco plak..letih!!letih!!letih!!..tapi tuhh semua tdak menghalang saya untuk berkarya diruangan tamu saya ini..hahahah..

xdew apew pom yang nak dicakapkan sebenarnya..hehee..esok saya pergi poli daftar  dan terus balik umah,,,bukan balik umah kat kelantan tapi umah sewa kat penang ni jew..bila difikirfikirkan banyak jugak kerja esok yang kena saya buat..ahahah..relax2!!kemas bilik saya jugak kan..masuk bilik tadi punya lahh banyak sawang tapi saya just tengok jew lahh..nak buang xlarat lagi lah..tunggu jew lah esok..

baju xgosok lagi..apewapew pom xbuat lagi..esok bangun pagipagi confirm lah kelam kabut..lantak la..ada saya kisah..heehhe..pergi poli lewat xpew kan..xpew kew???daftar jew kot..bia lah..bukan belajar pom lagi..eeeee!!!malas la pkirpikir lagi..esok bangun ikut jew la housemate  saya..dorang bangun saya bangun,dorang pkai bju saya pom pkai baju jugak..dorang p poli saya ikut sama lah..apew kisah kan..

hahah..k la xmau peningpening kepala esok p poli daftar jew..pastuh cuty 5 hari baru strt kuliah balik,,jengjengjeng..seronoknya bila dye ceria..dapat cuty lagi kan.. kla..sampai sini saja..papaiiiii!!!!!!!!!!!!
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen