Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: besday+malu beb..

14 July, 2011

besday+malu beb..

assalamualaikum semua..haihaihai...kenapew saya epy sangat ni haa!!korang tau x kenapew saya epy semacam ni??heheheh..hary ni ary jadi saya yang ke-19 lass...adoiii..da tua da saya rupanyer..tapi perangai macam bdakbudak lagi..xpewxpew ok la tuh kan,,hahah..perangai still macam dulu lagi.xberubah langsung wahai cik norhafizah yerr..bila la ang nak berubah ni..xkan nak jadi macam ni sampai tua..adeshhh!!!lantak la..apew saya kisah kan..hehe..

thanks semuasemua yang wish my birthday okeyh..cayunk la korang semua..heheh..harini p poli cam biasa la kan,,pukul 8 dah start klas n masuk jew pintu pagar poli trus offkan nset..hahah..itulah saya..time blajar,blajr la kan..jangan buat bnda laen okeyh!!sesapew yang nak call sory lah eak,,tunggu hbis klas la baru buka blik..kesian kat membermember saya kan..semalam pom dah berapa orang tanya asal offkan nset..jwapan saya kat depa semua,,sory yerr..sajew jew buat cmtuh..nak suruh korang marah,,eheheh.jhat x saya??jhat x??sory frend..

tadi masuk jew klas rehatrehat kejap terus kena serang dengan member saya yang sorang ni..adeshh!!malu nyer..kot yer pom nak wish birthday saya agakagak bia abis kelas islamic dulu..dah la suaranyer kuat...ermm,,malunyer??dah la ramai laki klas tuh almaklum la gabung 2 kelas kan..kelas saya ni xkesah lah sebab 3 orang jew lelaki tapi kelas yang satu lagi tuh daripada 45 orang just sorang jew perempuan...xlawan beb..lepas kena dengan member kena plak dengan ustazah..hadoii.apew la nasib saya ari ni...2 kali dapat malu hari ni..garagara suara slow baca penerangan..kena ulang balik berapa kali entah..hadoii..nama saya jugak yang kena kan ustazah..nasibnasib....

dah la..kalau nak di ikutkan bnyak nak cerita tapi mlas r..tdow lagi best kan..penat la weyhh..dah la puasa ai ni..sabor jew la..k..papai!!!





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen