Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: excited+gabra=??

12 July, 2011

excited+gabra=??

assalamualaikum,,heee,,baek lak saya mlm ni kan..biasenye xdew pom nak bg salam untuk permulaan entry..xpewxpew,,da ad kemajuan kn..okeyh la tuhh noRhafizah oi..bagusbagus..

erm..malam ni tersangat lah borink..saya dah xtau nak buat apew dah ni..arghh!!!plezz help me..duk sorangsorang kat bilik tanpa ro0mate ku yang masih xbalikbalik lagi ni..hadoiii..pkahhh!!!bila nak blik ni..puas la weyh..orang laen semuanyer ada partner tapi saya??.duk sorangsorang jew kat bilik ni,,tidow sorangsorang jew..walaweyhh!!bosan kot kalu harihari macam ni..alahaii..sabor jew la,,

esok kelas dah start..apew pom xboleyh..hahaha..terasa takut lak nak p  klas esok..kenapew eak??anda tau x kenapew??hmmm..saya sendiri xtau kenapew saya perlu rasa macam tuhh..aiyo0yoo..sem ni seperti biasa saya masih lagi ambil 9 subjek untuk cos saya dan aryary saya akan ada klas dari kul 8 pagi hinggalah pukul 5 petang,,wahh!!!!bunyi pom dah penat saya..apewapew pom kuatkanlah semangat saya untuk terus belajar dan belajar..hehehe..


                                     
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen