Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: bersusahsusah dahulu,,bersenangsenang kemudian..

31 July, 2011

bersusahsusah dahulu,,bersenangsenang kemudian..

assalamualaikum semua..serius saya cakap mnggu ini merupakan minggu yang paling penat buat saya..tapi xpelah kan..bersusahsusah dahulu bersenangsenang kemudian..aduii lahh..nak mengeluh jugak la sikit...heheheh..sikit jew xbanyak pom..minggu lepas kat poli ada taklimat sal latihan industri yang bakal saya lalui bulan 12 ni..hahaha..takutnyerr...mesty ltih kan,,hhaah..nama lagi kerja cik hafizah oii..so,lpas dengar taklimat tuhh..saya dengan member saya pom rancang la nak blik kelantan sebeb kami mahu buat  L.I kat sini jew..xmau lahh jauhjauh....penat nak berulang alik..hahaha...

bila tengok jew jadual untuk ari isnin nim,,nampak cam xpadat sangat kitaorang pom confirmkanlah untuk balik dan terus p beli tiket untuk balik klantan..waaaaa,,excitednyer bila dapat balik..dalam keadaan deman+batuk+selsema saya pom balik jugak la..kena kuatkan semangat demi nak cari tempat  L.I nim....

balikbalik jew kelantan ingat deman dah nak ok tapi still sama jew cam sebelum ni..tapi saya xboleyh lemah..kalu lemah lagi lah teruk deman saya ni...bertolak pukul 11 malam dari peneng dan sampai kul 6 pagi kat umah..walaweyhh,,penat kot...sabor jew la...sampai jew kat umah tengok2 resume dan settlekan semuanyer pukul 9 pagi bertolok pergi cari kilang kat pengkalan chepa(pc)..penim jugak masa nak cari tuhh sebab bnyak sangat kilang kat situ..rondaronda akhirnyer jumpa jugak..haaah...penat semuanyer hilang bila tengok kilang tuhh..tapi...pergi jew kat pakguard tnya nk jumpa HR...pakguard ckap HR xdew..aduii..kecewanyerr..kena datang balik esok..banyak betul dugaan saya kan,,,tapi xpew lah,,,ignore it..huhuhu..nak sdapkan haty sbnarnyer tuhh...heheheh..

tiket nak balik pagi hari ni terpaksalah kena postpone malam....mesty sampai jew pagi esok penat kan..dah lah esok sampaisampai jew trus kena pergi kelas..dan esok merupakan hari first puasa..confirm2 lah penat~~reda jew lah..hari ni pergi lagi kat kilang tuhh n then HR bgtau kilang CHAUNDRY TEXTILE  tidak mahu mngambil student L.I sebab kilang tuhh dah nak bankrup...aduiii!!!frustnyer weyhh...fikir2 teringat kat kilang CIK MINAH TEXTILE kat penambang..pergi je lah kat c2..tanyatanya orang akhirnya jumpa jugak..maklum lah driver jauh n xkenal jalan tempat kat cini..nasib baek x sesat jew..huhhu....alhamdulilah pergi sana jew n xbanyak cakap dorang trima kami bertiga..huh!!!syukur alhamdulilah...hapy sangat2..satu bnda saya dah settle..lepas ni boleyh lah tumpukan pada study..xpayah nak susahsusah pikir sal L.I lgi..tiba masa jew kami pergi keja..hahhaah..confirm penatnyer keja lepas ni....

lega dah dapat tempat untuk praktikal..malam ni saya balik  semula penang..sedeyhnyer xdapat puasa kat umah..hmmm..xpelah..blajar lagi penting..ok lah..saya nak kemas barang lahh..semua barang xkemas lagi nim..haha,,malam ni dah nak gerak balik penang..byebye..assalam..
^_^...
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen