Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: penang say haihai,,kelantan say byebye..

01 July, 2011

penang say haihai,,kelantan say byebye..

hye peeps!!!heehheheheh...(gelak lagi kan)asal ada entry nak dimasukkan  permulaanya mesty suka kan..haiyooo...apew nak jadi la dengan saya ni..tapi tak kesah lah..sebab ini blog saya kan sapew yang suka bleyh terus baca dan sapew yang xsuka boleyh klik  tanda 'X' kat atas tuhh yerr...tiada paksaan kat sini okeyh..heheh..

balik semula dengan topik kita 'penang say haihai,,kelantan say byebye'..hehehe..sapew yang kenal saya mesty dah dapat agak kan..ala..tapi sapew yang xkenal saya macam mane erk???haaa..xpewxpew saya explain oke..untuk korang saya buat apew sajew..hahaha.

haaa...sedeyhsedeyh..cuti saya dah nak abis ler..saya perlu balik penang lagi..xmau balik bole x???sapew yang sudi nak bagi cuti kat saya lagi...plezzz!!ahahaah..bodoh betul kan..duk kat umah dah 2 bulan masih xcukup lagi yerr..orang laen sebulan jew cuti..tapi saya 2 bulan ..lama tuhh..cukupcukup la hafizah weii...duk kat umah pom buat pew jew..besar kan badan???ahahah..kerjakerja pom xnak..apew nak jadi lahh..

apewapew pom pinang wait me okey..5/7 saya sampai..dan kelantan selamat tinggal yer...walaupom saya berada jauh tapi kelantan tetap dihati..


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen