Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: penang!!!!!!!

04 July, 2011

penang!!!!!!!

heeeeeeee!!!!esok saya dah balik penang lah..muahahhaha...xsabarsabar rasenya nak jumpa member saya kat sana..dalam kegembiraan saya terasa sangatsangat kesedihan nak berpisah dengan family saya lah..waaaaa...sedeyhsedeyh...tapi xpelah saya pergi sana bukan sajasaja..saya pergi sana untuk mencapai impian saya yang satu iaitu nak pegang segulung diploma dalam kejuruteraan mekanikal...saya pergi nak tunaikan impian ma and abah saya..saya xnak mainmain..dan dan dan saya memerlukan pertolongan seseorang untuk mengawal saya supaya saya xmainmain dan tidak merayap keluar sesuka hati disana nanty..heehheh..awk tolong saya tau!!!sory menyusahkan awak eak,,sbb saya kalau dah xda orang kawal ni macammacam la jd..nak pergi sana nak pergi sini..biasalah duk kat tempat orangkan..hahahha..saya ni nakal   sikit lahh..sikit jew bukan bnyak pom..dont wory lahh..heheheh..ook lah..xmau cter pnjang ...byebye,,
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen