Online Diary k1s4h_s4y4 _t3rs3nd1r1: rover challenge at pulau aman!!!!!

27 July, 2011

rover challenge at pulau aman!!!!!


22 julai-25julai 2011...
pulau aman!!kem terbaek lah yang pernah saya join..fuyoooo!!best sangatsangat..sapew yang xpernah pergi kew pulau aman cepatcepat lah pergi yer.promote sikit....hehehe..nak tau x kenapew saya cakap macam tuh???hahahah..tempatnyer cantik sangatsangat walaupom kecil..dan pulau tuh merupakan pulau yang mempunyai penduduk..macammacam la ada kat sana..lagilagi makanan laut la..setiap hari pergi sana mesty ada jew makanan laut yang dimasak..hahahah..bestttt!!!..saya jugak sempat makan mee udang kat restoren terapung..boleyh tahan la mee nyer,,tengok harga la pulak kan..tapi berpatutan lah bagi saya..bagi korang xtau la kan..muahahahah..

saya pergi sana bukan apew sebenarnya,,sajew gedikgedik nak join kem rover challenge yang dianjurkan oleyh poli saya ni..terbaek la PSP..first institute buat kem macam ni..dan ramai jugak lah ipta yang join kem ni..kalau x silap saya 12 ipta kot..waaaaa...dapat jumpa junior dan senior kat sana lah...bleyh tambah lagi kawan kan..terbaek lah...aktiviti pom extreme giler..lagilagi saya ni yang jenis trauma kat laut..aduiyaaaa..papew pom congrate lah norhAFiZAH..walaupom anda ni jenis trauma kat laut  tapi anda berjaya  mengharungi semua aktiviti yang dijalankan..2 kali kot tertelan air masin..hahahah..sampai sekarang sakit tekak..ngeh3..sabor jew lahh...

tengok lah gambar kat bawah ni..bukan gambar buat aktiviti tapi ganbar pemandangan kat pulau aman..gambar boleyh mentafsirkan segalanyer kan..so..tengok lah..hihiihhih....kalau nk cakap panjang sangat lahh..macammacam pengalaman saya ada sepanjang duk kat sana..yang pahit mahupum yang manis..tapi itu semua saya jadikan pengajaran dan teladan...love u lah kawankawan semua..you all memang sporting and happening lah..harap dapat jumpa lagi pada kesempatan yang akan dapat..abangabang ptsb you all memang terbaek lah..gud luckkkk...heheeh..EeEEEEEeeeeeeeee.....tuh la trademark dorang..sampai sekarang ingt lagi..haha,,,,k la..tengok gambar yang xseberapa ni okeyh..daaaa..



















telaga emas












Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen